23 grudnia 2012

Eveline Cosmetics 8w1 Total Action, skoncentrowana odżywka do paznokci


Skuszona pozytywnymi opiniami na jej temat, postanowiłam zakupić tę odżywkę. Na początku stosowania byłam po prostu zachwycona! Z każdą nową nakładaną warstwą, paznokcie stawały się coraz ładniejsze. Były mocne, nie łamały się. Śliczny mleczny kolor dodatkowo potęgował mój zachwyt. Lecz wszystko co dobre nie trwa wiecznie. 
Po zmyciu odżywki zauważyłam, że moje paznokcie są w okropnym stanie. Były przesuszone, na płytce paznokcia pojawiły się dziwne zadziorki, zero połysku. Mało tego! Płytka zaczęła się łuszczyć, chociaż nigdy wcześniej nie miałam takich problemów. Oczywiście nierozsądna ja pomyślałam, że to tylko nierozsądny początek "zbawczej" kuracji i stosowałam ją dalej zgodnie z zaleceniami producenta. Mimo to, za każdym razem było to samo. 
Nie wiem czy dalej będę męczyć to opakowanie, czy ja po prostu wyrzucę.

Cena: Ok 12 zł
Pojemność: 12 ml.
Zapach: Nieprzyjemny
Moja opinia: U mnie się nie sprawdziła. Jedynie co mi się w niej podobało to wygodny pędzelek i mleczny kolor jaki nadawała po nałożeniu.

A jak u Was było podczas stosowania tego produktu?:)

18 komentarzy:

  1. nie stosowałam i dzięki Tobie nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam o tej odżywce u siebie na blogu. Ona jest dość specyficzna i jeśli nie służy Ci używanie jej według zaleceń producenta, spróbuj używać jej po swojemu, np. jedna warstwa raz na kilka dni. A teraz zrób sobie od niej przerwę. Ona daje efekty, ale trzeba używać jej z rozwagą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja siostra jej używa i dała świetny efekt;p sama muszę kupić

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com WESOŁYCH ŚWIĄT :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam i po tym poście nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam i lubię, ale następnym razem wypróbuję nail tek :)
    Wesołych Świąt!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczęłam jej używać w wakacje i stan moich paznokci naprawdę się poprawił. Teraz maluję jedną warstwą, zamiast lakieru i nadal jest dobrze. Spróbuj może Nail Teka, ja go, co prawda, nie używałam, ale wielu osobom pomógł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, też dużo czytałam o Nail Teku, lecz jest dosyć drogi i jestem dość sceptycznie do niego nastawiona. No bo co jak się nie sprawdzi tak jak w przypadku tej odżywki? Całe 50 zł w błoto, a za te pieniądze można kupić naprawdę fajne rzeczy!:)

      Usuń
  7. również niedawno zaczęłam używać i jestem w szoku!!! zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie tak samo. Łamały mi się trochę paznokcie i koleżanki poleciły mi tę odżywkę... Kupiłam. Śliczny kolor, itd. Ale...to co mi się teraz dzieje...wysuszone , pękające skórki, itd... HORROR!

    pozdrawiam,
    http://www.jellyfish2012.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dokładnie tak samo. Łamały mi się trochę paznokcie i koleżanki poleciły mi tę odżywkę... Kupiłam. Śliczny kolor, itd. Ale...to co mi się teraz dzieje...wysuszone , pękające skórki, itd... HORROR!

    pozdrawiam,
    http://www.jellyfish2012.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki :D
    też mam ten lakier, hmm, nie zauważyłam takich objawów jak u ciebie, ale teraz dość rzadko go używam i szczerze to jak kupiłam to nie zauważyłam żadnych popraw :D

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę luknąc na ta odżywkę , przydałaby mi się ;))

    Zapraszam na inny blog czyli wszystko o wszystkim simplebyanna.blogspot.com

    z przyjemnościa i mam nadzieje czystym sumieniem zaobserwowuje i licze na rewanżyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam wiele artykułów i postów o bardzo złych opiniach na temat tej odżywki. Słyszałam też, że powoduje ona onycholizę, chorobę paznokci :< chciałam wypróbowac, ale jednak negatywne opinie w 100% mnie zniechęciły :(.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Ja zamierzam wypróbować odżywkę tej samej firmy lecz diamentową, mam nadzieję, że wykaże się czymś znacznie lepszym! Jak ją dorwę, na pewno się z Wami podzielę:)

      Usuń
  13. moim marzneiem jest mieć ładne zadbane paznokcie, jakos mi to nie wychodzi ... :)
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo o niej czytałam :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Blog. Obserwuję i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ona pomogła, jak dla mnie jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Miło jest czytać Wasze opinie na temat mojego bloga:)
Na każdą wiadomość, zawsze staram się odpowiedzieć!