15 grudnia 2012

Farmona dla przetłuszczających się włosów

Ostatnio będąc w aptece postanowiłam, że zrobię sobie przerwę od szamponów tego typu jak: Dove, Pantene i innych cudeniek, które zawierają w sobie dużo chemii i silikonów, aby nasze włosy wyglądały jak najlepiej;)
Nie wiem czy wiecie, ale szampon w 95% jest przeznaczony do mycia skóry głowy. Natomiast na całe włosy, swoją rolę ma odgrywać odżywka. Dlatego przy wyborze szamponu, zwracam uwagę na to, aby przede wszystkim szampon dobrze oczyszczał i nie obciążał włosów. Przejdźmy jednak do rzeczy!

Farmona Herbal Care Szampon pokrzywowy dla przetłuszczających się włosów

Cena: Ok 8 zł (może się różnić w zależności gdzie kupujemy produkt)
Pojemność: 300 ml.
Zapach: Niezbyt przyjemny, jednak znika zaraz po spłukaniu włosów
Moja opinia: Jeden z lepszych szamponów jakie miałam okazję stosować, dokładnie myje i dodaje blasku. Czuję, że moje włosy są świeże i wolne od nadmiaru łoju. Jednakże plącze włosy i koniecznie trzeba po nim użyć maski/odżywki. Zapomniałam dodać, że ma bardzo nieporęczne opakowanie. Po odkręceniu zakrętki, zamiast dozownika, zauważamy jedną wielką dziurę, przez co możemy wylać za dużo produktu. Mimo to naprawdę polecam!

3 komentarze:

  1. Cena jest zachęcająca :) A jak z wydajnością ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest gęsty, dlatego starcza na długo:)

      Usuń
  2. Moja mama go używa i bardzo lubi. Moje włosy, na szczęście, się nie przetłuszczają, ale jeśli zaczną, pewnie będę go używać ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Miło jest czytać Wasze opinie na temat mojego bloga:)
Na każdą wiadomość, zawsze staram się odpowiedzieć!