21 grudnia 2012

Prezenty, prezenty

Hej!
Dzisiaj mieliśmy wigilię klasową. Z tego co wiem, wiele szkół robiło ją właśnie dzisiaj, inne troszkę wcześniej. Jak to w zwyczaju bywa, urządziliśmy losowanie i każdy mógł pobawić się w mikołaja;)
Zobaczcie jaki mój był kochany! Przyniósł mi mnóstwo cudownych rzeczy!:)


Nivea Visage Pure Effect - All-In-1 - żel, peeling, maska
Nivea Visage Pure Effect - Anti-Spot krem przeciw niedoskonałościom na dzień
Playboy - Play It Sexy
Naszyjnik firmy Infinity
Czekolada mleczna firmy Wedel:)

Niedługo pewnie wstawię na bloga recenzję dwóch powyższych kosmetyków.
A Wam jak minął dzisiejszy dzień? 

Ps. Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku!:*

11 komentarzy:

  1. a co takiego się z nimi działo? mogła byś opisać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezent ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie częściej ; *
    Wesołych świąt ! ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :)

    zapraszam jeszcze tu : http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te produkty z Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny dostałaś prezent. Ja od 'szkolnego Mikołaja' dostałam pół kilo suszonych morel. Chociaż je lubię, nie spodziewałam się aż tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;)
    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    Wesołych Świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Miło jest czytać Wasze opinie na temat mojego bloga:)
Na każdą wiadomość, zawsze staram się odpowiedzieć!