9 grudnia 2012

Zimno, pusto, ponuro

Taki weekend może się zdecydowanie wypchać. Za oknem szaro i ponuro, a temperatura wciąż spada. Nawet moje dwa wielkie grzejniki nie dawają sobie rady z ogrzaniem całego pokoju. No cóż, życie na poddaszu to nie lada wyzwanie. Na szczęście za niedługo atmosfera rozgrzeje się u cioci na urodzinach;) Mam nadzieję, że miło spędzę tam czas.

Na koniec chciałabym pokazać Wam mój ostatni mini zakup: wkłady o zapachu pomarańczowym! Zapach od razu przynosi myśl o świętach!

11 komentarzy:

  1. Anonimowy12/09/2012

    ale super :>

    OdpowiedzUsuń
  2. hej dzieki za komentarz :D dodaje do obserwowanych.
    aww uwielbiam świeczki, sama mam ich mnóstwo w pokoju :D dodają takiego uroczego klimatu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zawsze o tym marzyłam i w koncu wzięłam się za siebie i zaczęłam dążyć do spełnienia tego marzenia:) no i powoli mi się udaje

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcie :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. pomarańcze, mandarynki od razu kojarzą mi się ze świętami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam świecznik w pokoju, ale prawie go nie używam :P
    Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapachowe świeczki ;3
    Zapraszam C; cheesecake-corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Świetny blog. Lubisz pisać lub dostawać listy czy pocztówki ? Jeśli tak to ZAPRASZAM ! http://is-charlie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie to wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię pachnące świeczki <3
    W moim pokoju ostatnio jest wyjątkowo ciepło :o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Miło jest czytać Wasze opinie na temat mojego bloga:)
Na każdą wiadomość, zawsze staram się odpowiedzieć!